Isnin, 11 Mei 2009

ALLAH S.W.T BERKATI DATO SERI NIZAR


Kami di Angkatan Muda KeADILan Bahagian Parit Sulong mengucapkan tahniah kepada Pakatan Rakyat Perak kerana berjaya menjulang Dato Seri Nizar semula sebagai menteri besar Perak. Berkat kesabaran dan kegigihan Pakatan Rakyat Perak disertai dengan sokongan rakyat Perak kejayaan akhirnya diraih dengan bermaruah. Kami yang jauh di sini tumpang berbangga setelah berbagai bentuk halangan yang BN adakan, mereka tetap utuh bersatu merempuh untuk mendirikan demokrasi di negeri darul Ridzuan.

Diharap Zambry Mamak dan kuncu UMNOnya bawa bersabar banyak-banyak di atas kebenaran yang telah dibuktikan oleh mahkamah. Jangan pula ditangkap hakim yang telah memutuskan Dato Seri Nizar sebagai menteri besar Perak dan diheret keluar mahkamah pula. Mungkin selepas ini Zambry Mamak bolehlah mengajak kuncu-kuncunya bersidang kat Warong pula.

Akhir kata dari kami syukur kepada Allah S.W.T kerana tanpa izinNya segala yang diusahakan takkan termakbul. Jadi sewajarnya kita di pihak Pakatan Rakyat dan juga penyokong-penyokong sekalian bermuhasabah diri dengan apa yang terjadi. Jangan biarkan diri anda diselubungi Barisan Nasional....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan