Khamis, 10 Februari 2011

PEMBENTUKAN EXCO AMK NEGERI JOHOR



Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor ( AMK ) telah bermesyuarat dan bersetuju memilih dan melantik beberapa pemimpin AMK Cabang untuk memegang jawatan di peringkat Exco AMK Negeri Johor bagi sesi 2011-2013 pada 6hb. Fabruary, 2011 yang lepas.

Ketua AMK Negeri yang baru saudara Nazri berkata, kepimpinan Exco AMK Johor kali ini terdiri daripada kepimpinan baru dan lama yang akan diharapkan dapat menggerakkan jentera AMK Johor dengan lebih berkesan.

Didalam mesyuarat tersebut juga telah mendapat persetujuan daripada semua kepimpinan yang baru supaya AMK Johor bersedia memperjuangkan hak-hak rakyat tidak kira semasa atau sebelum PRK atau PRU. AMK Johor juga telah mengambil langkah awal bagi memantapkan lagi organisasi AMK diperingkat Cabang dan Negeri iaitu memperkemaskan struktur organisasi AMK Cabang dengan menyediakan bimbingan bagi memperkemaskan organisasi AMK disetiap cabang, ini kerana organisasi yang lengkap akan menjadi lebih mantap dan menjamin pergerakan AMK yang lebih aktif dan teratur.

ORGANISASI AMK NEGERI JOHOR SESI 2011-2013.

KETUA AMK NEGERI JOHOR : MOHAMAD NAZRI ISMAIL - AMK GELANG PATAH

TIMBALAN KETUA : MUHAMAD EZADDIN - AMK BATU PAHAT

SETIAUSAHA : ABDUL SAAT SALLEH - AMK SRI GADING

SETIAUSAHA PENGELOLA : MUHAMAD FAHMY - AMK PARIT SULONG

NAIB KETUA AMK 1 : MURAD - AMK PASIR GUDANG
NAIB KETUA AMK 2 : RAYMOND - AMK SEKIJANG
NAIB KETUA AMK 3 : MAGENDRAN - AMK TEBRAU

BENDAHARI AMK : HAMIM - AMK KULAI

KETUA PENERANGAN AMK :FAIZUL - AMK SIMPANG RENGGAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan