Ahad, 18 April 2010

PRK HULU SELANGOR : TIDAK RUGI PILIH ZAID



KUALA KUBU BAHARU 17 April - Isteri calon Pakatan rakyat bagi pilihan raya kecil Hulu Selangor, Datin Suliana Shamsuddin yakin suaminya mampu menyelesaikan banyak masalah rakyat di kawasan Parlimen yang telah diabaikan oleh Umno-Barisan Nasional sejak lebih 50 tahun.

Ketika ditemui selepas Datuk Zaid disahkan menjadi calon pada PRK 25 April depan, Suliana berkata sebagai isteri beliau lebih memahami kemampuan dan komitmen suaminya berkhidmat kepada rakyat.

"Saya menyeru kepada pengundi di Hulu Selangor membuat pilihan yang tepat dan memilih Datuk Zaid Ibrahim kerana saya tahu prinsip perjuangan dan ketegasannya dalam membela hak rakyat.

"Zaid mampu menyelesaikan masalah rakyat di sini dan sepanjang beliau berada di Kota Bharu banyak pengorbanan yang telah beliau lakukan selain beliau disenangi oleh semua lapisan masyarakat di situ.

"Bagi saya tidak ada bezanya di mana kita berada samada di bandar mahupun di luar bandar kerana masalah yang dihadapi tetap sama, masalah tersebut hanya dapat diselesai oleh mereka yang mempunyai pendirian yang tegas dalam perjuangan," jelas beliau kepada Suara Keadilan.
Selain bersama-sama zaid berkempen diseluruh pelusuk Hulu Selangor, Suliana juga mempunyai program berasingan yang ketat menemui pengundi wanita.

"Program saya bersama rakyat telah diatur dengan perinci bagi saya bertemu dengan penduduk setempat diseluruh Hulu Selangor lebih-lebih lagi di kawasan Felda yang dilihat sebagai kubu kuat Umno.

"Saya akan turun menjelaskan kepada penduduk setempat siapa Zaid yang sebenarnya dan tidak rugi mereka memilih Zaid sebagai wakil mereka di Hulu Selangor," kata Suliana lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan