Selasa, 16 November 2010

PEMILIHAN 2010














Parti Keadilan Rakyat Cabang Parit sulong akan membuat pemilihan bagi menentukan kepimpinan cabang dan pusat pada 21 November 2010 bermula jam 10am hingga 4pm. Ianya akan dijalankan di TNB SBL 62 SEMERAH LAUT 83600 SEMERAH BATU PAHAT, JOHOR.

AMK Cabang Parit Sulong mengharapkan agar semua ahli yang berdaftar agar dapat keluar beramai-ramai untuk membuat pemilihan pimpinan di peringkat cabang dan pusat.

Satu ahli satu undi yang diperkenalkan oleh Parti Keadilan Rakyat merupakan satu dimensi politik baru yang diperkenalkan oleh parti. Walaupun ada pelbagai pertikaian dari pelbagai pihak, namun inilah keberanian pucuk pimpinan parti dan jika ianya tidak dimulakan dari sekarang, maka selamanya kita akan bergantung kepada pendekatan tradisional. Kelemahan dan kepincangan yang berlaku wajar diteliti dan diperhalusi agar ianya tidak berlaku lagi pada pemilihan akan datang. Kritikan yang diberikan wajar dijadikan iktibar dalam proses memberi pemahaman kepada masyarakat malaysia bahawa inilah pendekatan politik baru.

Pun begitu, AMK Cabang Parit Sulong mahukan setiap aduan perlu disiasat dengan terperinci dan bukan dinafikan kerana sindrom penafian hanya ada dipihak sebelah sana.

ANAK MUDA PENGGERAK HARAPAN BARU.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan