Rabu, 7 April 2010

PRK HULU SELANGOR : PERSIAPAN RAPI PAKATAN RAKYAT DALAM MENGHADAPI PRK





Pakatan Rakyat kini telah bersiap sedia menghadapi pilihanraya kecil P94 di Hulu Selangor . Ini adalah disebabkan oleh kecekapan dan kredibiliti Pakatan Rakyat dalam mengurus sesuatu.

Hal ini dapat digambarkan apabila PKR berjaya menangkis segala tohmahan dan serangan pihak BN dengan begitu tenang sekali.

Barisan Nasional yang kini berkecamuk dengan penamaan calon untuk diletakkan supaya bertanding di Hulu Selangor. Persengketaan yang berlaku antara MIC dan UMNO dikatakan bakal mewujudkan satu fenomena yang membawa kepada kehancuran BN tidak lama lagi. Najib tidak dapat membuat keputusan yang jitu dalam memilih calon ini.

Mari kita perhatikan cara Najib membuat keputusan, kerana apa yang berlaku sebelum ini di pilihanraya kecil UMNO-BN kalah teruk bertanding dengan Pakatan Rakyat. Bagaimana seorang pemimpin seperti Najib ini mempunyai rekod yang teruk dalam berhadapan dengan PRK ini boleh dilantik sebagai pentadbir neara ini.

Lihat kembali kepada prestasi buruknya itu yang hanya membawa kepada kehancuran parti malahan kehancuran Negara Malaysia ini juga.

Pakatan Rakyat kini sudah bersiap sedia untuk menggempur dan bertanding habis-habisan di PRK ini demi uuntuk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan