Selasa, 27 April 2010

TIADA DAKWAT KEKAL DI JARI MEMENANGKAN UMNO DI HULU SELANGOR. SPR BIRO UMNO

























Sekarang baru kita faham mengapa UMNO dan SPR menolak cadangan dakwat kekal di jari bagi proses mengundi. Kalau sistem dakwat kekal dilaksanakan, sudah tentu Barisan Nasional akan kalah dalam Pilihanraya Kecil Hulu Selangor baru-baru ini.

SPR pula adalah Biro UMNO, sudah tentu tidak akan melaksanakan sistem yang dilaksanakan oleh majoriti negara-negara jiran kita. Ini kerana sistem ini akan merugikan UMNO dan Barisan Nasional. Bayangkan kalau Indonesia yang mempunyai rakyat 240 juta orang boleh laksana sistem ini, mengapa Malaysia yang hanya 27 juta tidak mampu?( Rujuk gambar di atas)

Tiada alasan untuk Malaysia untuk tidak melaksanakan sistem ini sama sekali kecuali kerana mahu memenangkan UMNO dan Barisan Nasional.

Sistem dakwat kekal akan memastikan seorang pengundi hanya akan mengundi SEKALI sahaja. Ertinya ia akan membunuh segala usaha undi hantu, undi berganda dan undi beli dari pihak UMNO. Undi berganda ini menerangkan mengapa PKR kalah dalam Hulu Selangor dalam keadaan UNDI PKR TIDAK JATUH, malahan naik.

Kita semua sedar SPR adalah Biro UMNO. Waktu 3 ekor katak di Perak melompat, seharusnya SPR mengisytihar kerusi mereka kosong. Namun, SPR tidak berbuat demikian kerana SPR adalah Biro UMNO. Juga, apabila kerusi Kota Siputeh diisytihar kosong oleh Speaker, SPR pula bertindak lebih terror dari Speaker DUN Perak. Di Hulu Selangor, seramai 17000 pengundi telah DIPINDAHKAN tanpa pengetahuan setiap pengundi.

SPR kita bukan sahaja Biro UMNO tapi barua UMNO.Maka, setiap pergerakan mereka adalah untuk memenangkan UMNO dan Barisan Nasional.

TUGAS PAKATAN RAKYAT

Hidupkan balik agenda BERSIH mulai sekarang dan paksa SPR menerima sistem dakwat kekal di jari. Kalau terpaksa berdemonstrasi pun, kita berdemo lagi sehingga tuntutan kita diterima.

Anwar Ibrahim boleh membawa usul ini ke peringkat antarabangsa supaya dunia tahu bahawa Suruhanjaya Pilihanraya di Malaysia tidak lain dari pelacur kepada UMNO semata-mata.

Kalau UMNO benar-benar ikhlas mahukan perubahan sistem, maka sistem dakwat kekal WAJIB digunakan.

Hulu Selangor sebenarnya dimenangi oleh Pakatan Rakyat. Tapi, PR kalah pada penipuan UMNO dan BN dengan bantuan pelacur mereka bernama Suruhanjaya Pilihanraya (SPR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan